4 codzienne czynności, które osłabiają męskość i sprawność seksualną

Każdy mężczyzna, który chciałby zdobywać i zadowalać swoje partnerki, powinien wykazać jak najbardziej męskie cechy. Czasem przez nieuwagę, jedzenie nieodpowiednich rzeczy czy bezsenność, mogą przyczynić się do pogorszonego stanu popędu seksualnego i spadku motywacji. Zaburzona staje się potencja, zdolności poznawcze, a także sportowa wydajność. Problemy z męskością mogą być przyczyną konfliktów i rozwodów w związkach. Oto 4 codzienne czynności, które osłabiają męskość i sprawność seksualną.

1. Nieodpowiednie jedzenie

Zarówno nieodpowiednio dobrana dieta, obżarstwo i niedojadanie mogą być przyczyną spadku męskości. Wybieranie przetworzonych produktów jako głównego źródła energii, może pozbawić nas wydajności i przyjemności z życia. Picie słodzonych cukrem gazowanych napojów można z łatwością zamienić tymi ze słodzikami. Pozwoli to na ustabilizowanie poziomu cukru we krwi i trzymanie insuliny pod kontrolą. Niesie to ze sobą pozytywne skutki zdrowotne, zmniejsza senność w ciągu dnia i jest dobrą profilaktyką cukrzycy.

Podobnie na organizm działa spożywanie dużej ilości węglowodanów takich jak pszenica czy ziemniaki. Jeśli już zdecydujemy się na objadanie ryżem, kaszą czy chlebem, zadbajmy o to, aby w towarzystwie tych pokarmów była chociażby minimalna ilość białka i tłuszczu. Najlepiej sprawdzą się tłuste mięsa, a także cały kurczak. Mogą to być również jajka oraz jeśli tolerujemy – nabiał. Służyć z pewnością nie będą przetworzone oleje roślinne i tłuszcze trans, na których smażymy jedzenie (tj. słonecznikowy, rzepakowy, oliwa z oliwek, z pestek winogron itd). Zamiast tego wybierzmy tłuszcz gęsi bądź wieprzowy – smalec.

Istotne jest też zadbanie o określoną podaż kalorii. Nie tylko otyłość może powodować zaburzenia męskiej gospodarki hormonalnej. Ta sama sytuacja ma miejsce przy niedożywieniu, gdy spożywamy zbyt mało kalorii, aby nasz organizm mógł prawidłowo funkcjonować. Osłabiona synteza hormonów oznacza, że osoby z dużą liczbą nadmiernych kilogramów, będą musiały mierzyć się z nieco większym łaknieniem na czas ich zrzucania.

2. Przyjmowanie leków – głównie antydepresantów

Masz złe samopoczucie, przyjmujesz antydepresanty i narzekasz na zanik swoich męskich cech? Nie masz ochoty na bliższe spotkania ani rozmowy z kobietami, ale nie wyobrażasz sobie też odstawić swoich leków? Zajrzyj do ulotki leku i przeczytaj, co jest tam napisane. Leki te za sprawą działania na neuroprzekaźniki, wpływają na potencję, libido i nastawienie do płci przeciwnej. Jako że wpływają na nastrój przez jego stabilizację (czyli również redukcję), mogą sprawiać, że będziesz zachowywać się nieco mniej męsko. Rozwiązaniem tego problemu jest wymienienie po konsultacji z lekarzem preparatu na inny. Psychiatrzy podchodzą przychylnie do tego tematu z korzyścią dla pacjenta, dlatego warto zapytać. Tymczasowo możesz się wesprzeć preparatami takimi jak Kamagra, które są skuteczne w leczeniu tego typu zaburzeń.

3. Lampka wina na kolację

Jeśli Twoja potencja w ostatnim czasie drastycznie spadła, a od dłuższego czasu raczysz się nawet niewielką ilością alkoholu wieczorami, może być konieczne przemyślenie swoich nawyków. Wielu mężczyzn, którzy przychodzą zadowoleni na imprezę z myślą o zdobyciu partnerki, wracają wyłącznie z kacem i pogorszonym samopoczuciem. Alkohol nie tylko upośledza nasze zdolności poznawcze i intelektualne, ale powoduje też zaburzenia motoryki i niewyraźny styl wypowiedzi.

4. Picie zbyt dużej ilości kawy

Kawa zawiera kofeinę, która ma działanie stymulujące na organizm. Z każdą przyjętą dawką wzrasta jej stężenie we krwi. Utrudnia zasypianie, a w zasadzie przez większość jest stosowana jako alternatywa dla snu. Jeśli nie jesteś w stanie wstać rano bez przegotowania rondla kawy, rozważ zmniejszenie ilości jaką spożywasz. Jedna słaba filiżanka kawy zawiera około 80 mg kofeiny, mocniejsza od 120 do 200 mg. Mówi się, że dawki wyższe powodują zaburzenia nastroju, drażliwość, a także problemy ze skupieniem. Jest to prawdopodobnie najpopularniejsze uzależnienie ludzkości przyczyniające się do obniżenia dobrego samopoczucia i męskości.

Więcej informacji na https://www.aptekakamagra.pl/

ABC potencji

Kogo dotyczy problem z potencją?

W dzisiejszych czasach problem z potencją nie dotyczy tylko seniorów. Coraz więcej młodych ludzi przyznaje, że ich seks nie jest taki, jaki powinien być. Wpływa to na problemy w relacjach z partnerką oraz na samopoczucie faceta. W naszej kulturze przyjęło się, że mężczyzna powinien zawsze stawać na wysokości zadania. Ten stereotyp powoduje, że wszelkie problemy natury seksualnej są powodem frustracji wielu panów. Partnerki też odczuwają lęk z tego powodu, bo czują się mało atrakcyjne dla swoich wybranków. Coraz częściej mówi się o tym, że należy coś zrobić z tym problemem, mówienie o tym głośno powoduje, że więcej mężczyzn podejmuje próbę wyjścia z opresji.

Co zrobić w pierwszej kolejności?

Na początku należy udać się do lekarza, nie należy wstydzić się opowiadać o swoich problemach, ponieważ dla lekarza jest to normalne. Najlepiej iść do mężczyzny, łatwiej wtedy mówić o swojej dolegliwości. Lekarz wykluczy problemy fizjologiczne, którymi może być cukrzyca, miażdżyca oraz niski poziom hormonu męskiego, jakim jest testosteron. Następnie zleci konsultacje z psychiatrą. Tutaj też nie powinniśmy się wstydzić, jest to lekarz jak każdy inny. Możemy dowiedzieć się od niego, że nasz problem ma podłoże psychiczne. Zaleci terapię oraz wskaże możliwość leczenia preparatami. Może polecić nam lek na bazie sildenafilu. Takim preparatem jest na przykład Kamagra.

Co to jest sildenafil?

Sildenafil to substancja czynna, która kiedyś była na receptę. Lekarz przepisywał Viagrę na problemy z erekcją. Stosowali ją głównie starsi panowie, którzy chcieli prowadzić dalej życie seksualne, a ich potencja nieco zmalała. Jeśli sildenafil stosowany jest zgodnie z zaleceniami lekarza oraz z ulotką dołączoną do leku to jest to bezpieczne. Dzisiaj nie trzeba recepty żeby kupić slidenafil. Tańszy zamiennik Viagry, jakim jest Kamagra na receptę u lekarza nie jest przepisywana. Możemy kupić ją przez Internet, dotrze do nas szybko w dyskretnej przesyłce.

Jak stosować Kamagrę?

Jedna tabletka tego preparatu zawiera 100 mg substancji czynnej i jest to dawka jednorazowa. Jeśli zaczynamy naszą przygodę z Kamagrą to możemy spróbować zażyć pół tabletki, może okazać się, że to wystarczy, a my zaoszczędzimy trochę pieniędzy. Tabletkę zażywamy na godzinę przed planowanym stosunkiem, po tym czasie preparat powinien już działać. Pusty żołądek może przyspieszyć działanie leku, a tłusty posiłek może je nieco opóźnić. Przy stosowaniu leku powinniśmy zadbać o odpowiedni nastrój, należy pamiętać, że Kamagra nie jest afrodyzjakiem i nie wpływa na libido tylko na potencję.

Źródło artykułu: https://www.aptekakamagra.pl/

Skuteczne ćwiczenia na zwiększenie męskiej potencji

Dla każdego mężczyzny seks jest ważną częścią jego życia. Aktywność seksualna podnosi samoocenę mężczyzn, podtrzymuje ich na duchu, dzięki czemu mogą żyć pełnią życie. Aby czerpać prawdziwą przyjemność z tego procesu, należy zwrócić uwagę na system seksualny, a raczej na jego stan. I nie ważne ile ma się lat. Prawie wszyscy eksperci są przekonani, że sport, gimnastyka i bieganie mają pozytywny wpływ na ludzkie ciało. Takie działania tylko  wzmacniają i pomagają w utrzymaniu męskiej potencji. Dodatkowo można wspierać organizm środkiem na potencję – Kamagra, która podniesie męskie libido i zniweluje zaburzenia erekcji.

Ćwiczenia na potencje – leżenie na plecach

Na przykład ćwiczenie zwane pługiem. Należy położyć się na plecach, w taki sposób, aby głowa znajdowała się w odległości 50 cm od ściany. Ramiona są umieszczone wzdłuż ciała. Nogi trzeba podnieść, próbując dotykać ściany. Jeśli uda się dotknąć ściany palcami, należy spróbować obniżyć je niżej wzdłuż ściany. Starać się wytrzymać w tej pozycji dłużej, aż poczuje się zmęczenie. Po czym ważne będzie wykonanie ćwiczenia oddechowego w tej samej pozycji. Następnie wrócić do pierwotnej pozycji, zrelaksować się i wziąć głęboki oddech.

Kolejne ćwiczenie również zaczyna się od pozycji wyjściowej: mężczyzna leży na plecach, a jego nogi unoszone są do góry. Następnie należy rozluźnić mięśnie w obszarze krocza to są główne mięśnie potencji.

Ćwiczenia na potencję – leżenie na brzuchu

Ćwiczenie zwane łukiem. Należy położyć się na brzuchu i zginać nogi w kolanach. Spróbować podnieść nogi i starać się trzymać kostki rękami. Kiedy mężczyzna bierze oddech, musi podciągnąć nogi. A na wydechu wręcz przeciwnie, obniżyć je.Teraz można się zrelaksować. Na początek wystarczy pięć powtórzeń, stopniowo zwiększając, ilość do 12.

Ćwiczenia na potencję – pozycja stojąca

Następne ćwiczenie nazywa się trzymaniem kamienia. Przyjąć pozycję wyjściową, ręce powinny być na pasie, a kolana lekko ugięte. Teraz należy kilka razy zgiąć kolana. W takim przypadku należy naciągnąć mięśnie pośladków.

Mężczyzna staje prosto, nogi powinny być zgięte w kolanach. Można zacząć imitację biegania. Po prostu nie ruszać się i nie odrywać nóg z podłogi. Trzeba szybko oderwać pięty, przeskoczyć z jednej stopy na drugą. Spróbować w tym momencie popchnąć kolana do przodu. Efekt ćwiczenia będzie zależał od tego, jak szybko oderwie się piętę z podłogi. Można zacząć od jednej minuty, a następnie powoli zwiększać czas.

Ćwiczenia Kegla na potencję

Mężczyźni powinni regularne wykonywać ćwiczenia Kegla, które poprawiają siłę erekcji, zwiększają intensywność orgazmu, zapobiegają przedwczesnemu wytryskowi.

  • Zaciskanie i przytrzymanie. Ścisnąć mięśnie odbytu podczas wdechu, zatrzymać na 5-10 sekund, wydech i relaks. Powtórzyć ćwiczenie 10-20 razy.
  • Zwiększenie tempa skurczu mięśni. Klasyczne ćwiczenie Kegla jest statyczne: zaciskać mięśnie, przez chwilę trzymać je w napiętym stanie, puścić. Dodać dynamikę: ściskać i rozluźniać mięśnie dna miednicy tak szybko, jak to możliwe. Zrobić 10 szybkich powtórzeń, następnie odpocząć przez 15–20 sekund i powtórzyć to ćwiczenie jeszcze kilka razy.
  • Mostek pośladkowy. Jest to jedna z najbardziej popularnych i skutecznych odmian ćwiczeń Kegla. Należy położyć się na plecach, zgiąć kolana. Bez podnoszenia stóp, ramion i łopatek od podłogi, podnieść miednicę tak wysoko, jak to możliwe. W tej pozycji nie trzeba ściskać mięśni Kegla: będą już pod obciążeniem.
  • Możliwe są dalsze opcje: Statyka: trzymać miednicę w najwyższym punkcie przez 5-10 sekund, a następnie opuścić ją na podłogę. Wykonać 10-15 powtórzeń. Dynamika: jak najszybciej podnieść i opuszczać miednicę. Ponownie wykonać 10–15 powtórzeń.

Kiedy czekać na wynik?

W przypadku regularnych ćwiczeń Kegla wynik będzie widoczny po 3–6 tygodniach. Ćwiczenia Kegla leczą również nietrzymania moczu u mężczyzn, które zmniejsza się lub nawet znika, a jakość seksu znacznie się poprawia. Mężczyzna odczuwający problemy z potencją może wspomagać się także takim produktem jak Kamagra, który wpływa na silniejszy wzwód i przedłużenie stosunku seksualnego.

Czytaj więcej na https://www.aptekakamagra.pl/